Logistik
Vi varetager alle logistikfunktioner, så du kan koncentrere dig om din forretning
Det skal være så nemt som overhovedet muligt for dig som kunde. Jo mindre tid du selv skal bruge på fysisk at håndtere varelager, modtage varer, truckkørsel, styring af lokationer, plukning og pakning af forsendelser, advisering og kundeservice ved leverancer m.v., desto mere tid kan du bruge på at udvikle din forretning.
Du skal blot indkøbe dine varer og sælge dem igen – så sørger vi for resten.
”Frej.dk er en erfaren 3. parts logistikpartner for de mest betydningsfulde aktører
på kontormøbelmarkedet i Danmark. Vi modtager møbler, kontrollerer, foretager ordremærkning,
opbevarer på vores centrallagre, laver kørselsplanlægning og leverer møblerne med egne lastbiler og montører
til slutkunderne overalt i Danmark. Du kan trygt outsource alle logistikfunktioner til os”
JA TAK
Jeg vil gerne vide mere om logistik med Frej.dk

Logistikpartner med fornuft bag
Der er større sikkerhed, og bedre økonomi for dit firma ved at outsource dine logistikfunktioner til os, fordi du kun betaler for de ressourcer du faktisk bruger. Dine lageromkostninger bliver reduceret til præcis det lagerareal, du bruger pr. døgn. Modtagelse og udlevering af varer betales med et gebyr pr. handling.
Hos Frej.dk kan du desuden gøre brug af vores leveringsservice, så vi også sørger for at dine varer bliver leveret, pakket ud og monteret hos dine kunder. Vi har logistiklagre med fuld service i både København og Århus.
Overvejer du at outsource dine logistikfunktioner? Kontakt os gerne for at høre mere om hvad vi kan gøre for dig, når det gælder effektive logistikløsninger.
© Frej.dk – Logistik (Logistikpartner)
Adresse
Frej.dk – København
Ejby Industrivej 30
2600 Glostrup
Frej.dk – Århus
Silkeborgvej 765
8220 Brabrand
Åbningstider
Mandag til fredag
8:00 til 16:00