Hos FREJ.DK søger vi lige nu en dygtig M/K til at udvide vores forretningsområde med Rådgivning/Projektledelse af større flytteprojekter.

 

Vil du gerne tjene penge ved fritids-/deltids arbejde og har du egen hjemmearbejdsplads og AutoCAD eller andet program, kan behandle Spaceplan/indretningstegninger til vores kunder, deltage aktivt i møder hos kunden, lave inventaropgørelse og -styring og deltage i hele processen med Relocation-management frem til den fysiske flytning af kundens kontorarbejdspladser og efterfølgende vedligeholdelse af inventarplaner m.v. – så er det dig vi søger.

 

Opgaverne er

  • Projektkoordinering
  • Projektplaner, herunder indretningstegninger
  • Inventarregistrering
  • Indretningsplaner for kundens arealer

 

Det er typisk for TOP1000-virksomheder (B2B) i hovedstadsområdet og projekterne varierer fra ca. 100 – 1000 kontorarbejdspladser pr. opgave i forbindelse med større erhvervsflytninger, domicilflytning m.v.

 

Vi tænker en fast tilknytning til FREJ.DK på timebasis, gerne som selvstændig med dit eget CVR

eller som timeløns ansat Indretningsarkitekt/Space Planner. Du bliver en del af et projektteam, med store muligheder for stigende beskæftigelse i fremtiden.

 

Skriv på info@frej.dk eller ring til partner Mikael Simonsen på telefon 31636360