Logistik

Vi tilbyder logistikløsninger til alle slags behov, store som små.

Få et tilbud

Lager og Logistik til lige netop jeres behov

Med Frej.dk som samarbejdspartner er der altid personale på dit lager. Med åbningstider fra 7 - 15:30 står vi altid klar til at modtage dine varer uden du behøver at være til stede. Vi tjekker jeres varer, og informerer jer så i ved hvad i har modtaget. Når i ønsker det, bliver det plukket så det er klar til udlevering. Vi kan også få vores kyndige montører til at levere det for jer.

Et strømlinet forløb

Overdrag trygt al logistik til os: Vi tager os af modtagelse, kontrol, registrering og pakning. Du ved altid, hvad der er modtaget, og hvad der mangler , og vi kan når som helst levere et detaljeret overblik. Vores montørteam tager over, når det bliver tid til levering hos kunden, så der er sikret et effektivt, strømlinet forløb – hele vejen.

Fullservice partner

Når I indgår et Fullservice-samarbejde med Frej.dk, får I et erfarent hold af logistikfolk, der sørger for, at jeres varer er i trygge hænder fra modtagelse til levering. Vi sætter os grundigt ind i jeres virksomhed og står for alle logistikopgaver, så I kan fokusere på at udvikle jeres kundebase og forretning.

Således fungere Frej.dk Logistik

Modtagelse

Ved modtagelse af en forsendelse bliver den gennemgået, registreret og lagt på lokation. Skulle der være skader bliver dette dokumenteret med foto, og med det samme oplyst jer med henblik på reklamation til leverandører.

Opbevaring

Jeres varer er lagret i opvarmede lokaler med skalsikring, så de står trygt og forsvarligt.

Plukning

Når det er tid til levering, skal I bare booke senest klokken 12 dagen inden. Så står varen klar til udlevering fra morgenstunden.

Kvittering

Når der sker bevægelser med jeres varer, vil I dagen derpå modtage en kvittering,

Vi rådgiver dig på vej videre

Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din transport- eller flytteopgave.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.