Mange opgaver skal koordineres i forbindelse med flytning af virksomhed eller indretning af domicil. Vi tilbyder at styre hele forløbet.
Få et tilbud
Godt forberedt er halvt fuldendt. Henvend jer derfor til os i god tid, så vi kan give jer den nødvendige rådgivning og sammen få startet planlægningen så effektivt som muligt.
Inden vi går i gang med at flytte jeres virksomhed, tager vi et indledende møde for afdække jeres forventninger og behov. Derefter udarbejder vi en plan for det samlede projekt – leveranceplan, logistik, flyttekoordingering, tidslinje – som giver jer det fulde overblik.
Med Frej.dk som partner slipper du for at involvere en række forskellige leverandører. Vi er jeres One Point of Contact, der står for hele processen i forbindelse med jeres projekt. Du behøver ikke bekymre dig om noget. De tilknyttede projektledere og formænd vil følge projektet fra A til Z. Og vi har alle kompetencerne in-house, så I har direkte og udelukkende med os at gøre gennem hele processen.
En erhvervsflytning eller indretning kan blive unødigt tidskrævende, hvis den hviler på virksomhedens egne medarbejdere uden den nødvendige erfaring med at planlægge, koordinere og eksekvere en opgave af det omfang. Når I overlader projektledelsen til os, kan vi bedre guide og rådgive jer gennem de mange beslutninger, der skal tages. På den måde sparer I både tid og penge.
· Indledende møde med kundens projektteam til afdækning af behov og forventninger.
· Gennemgang af det samlede projekt fra start til slut.
· Koordinering af leverandører og leveranceplan.
· Udarbejdelse af flyttelogistik og projekt tidslinie.
· detailplanlægning
Tilsyn
Koordinering
Kvalitetssikring
Og overlevering
Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud på din transport- eller flytteopgave.